Seminar
【アドテック東京2014出展告知】OPT執行役員八田浩 *English follows below*
国内最大級の広告・アドソリューションカンファレンス、アドテック東京2014まで残りわずかとなりました。
9/17から9/18の2日間にかけてオプトはグループを合わせた8ソリューションの最先端のサービスをブースにてご紹介致します。
今回はオプトブース内にて「ADPLAN-Ver7構想『名寄せデータベース』について」の講演を行うOPT執行役員の八田さんからのアドテック東京に向けたメッセージをお送り致します。
〜OPT執行役員、八田さんからのメッセージ〜
ADPLANはメジャーバージョンアップし、WEBだけでなく、オフラインも含めたオムニチャネルマーケティング、動画マーケティングに対応可能な統合データベースとしての機能を実装します。
広告主さまだけでなく異業種パートナー企業さまとのアライアンスも推進していますので、ぜひ会場でお声掛けください。
八田さん講演日程:9月18日(木) 15:15~16:00@オプトブース
アドテック東京オフィシャルサイト
http://www.adtech-tokyo.com/ja/
【Announcement of ad:tech Tokyo 2014】 Hiroshi Hatta, OPT Executive Officer
The nation's largest digital marketing and advertising solution conference, ad:tech Tokyo 2014 is coming up soon! We will introduce the latest services from 8 different marketing solutions on the 17th and 18th at our booth.
Our executive officer, Hatta-san will give a presentation, which is titled "the Conception of ADPLAN-ver 7, 'Database Scrubbing'. " Please check out his message for ad:tech Tokyo.
〜Message from Hatta-san, executive officer of OPT〜
Updated ADPLAN is able to play a roll of the integrated database for online and offline omni-channel marketing and video marketing
We are seeking for the alliances with advertisers and partner companies from other industries. Please feel free to say hello at the venue.
Hatta-san's presentation date and time: Thursday, Sept, 18 15:15 – 16:00 at OPT booth
ad:tech Tokyo official website
http://www.adtech-tokyo.com/en/
以上