• feedly
  • pocket
  • はてなブックマーク
  • googleプラス
  • ツイート
  • シェア
2014/09/05

【アドテック東京2014出展告知】セレソン

【アドテック東京2014出展告知】セレソン *English follows below*

国内最大級の広告・アドソリューションカンファレンス、アドテック東京2014まで残りわずかとなりました。
9/17から9/18の2日間にかけてオプトはグループを合わせた8ソリューションの最先端のサービスをブースにてご紹介致します。
今回は参加者のセレソン担当の田中さんからのアドテック東京に向けたメッセージをお送り致します。

~セレソン担当田中さんからのメッセージ~
OPTグループの資源を結集し独自DSP『selecao』を2014年8月リリース致しました。
広告効果測定ツールADPLANとの連携を中心とした独自機能や運用事例を担当者よりご紹介させて頂きます。
皆様のお越しをお待ちしております。

アドテック東京オフィシャルサイト
http://www.adtech-tokyo.com/ja/

【Announcement of ad:tech Tokyo 2014】 selecao

The nation's largest digital marketing and advertising solution conference, ad:tech Tokyo 2014 is coming up soon!
We will introduce the latest services from 8 different marketing solutions on the 17th and 18th at our booth.
Please check out the message from Tanaka-san, representative for selecao.

~Message from Tanaka-san, selecao~
In August 2014, we launched a new DSP called "selecao" utilizing OPT and its groups' technologies.
Our specialties will introduce the unique functions and application examples of selecao, focusing on the cooperation with the advertising effectiveness measuring tool, ADPLAN.
We are very looking forward to your visit.
ad:tech Tokyo official website

http://www.adtech-tokyo.com/en/

以上